torsdag 21. november 2013

Teksten

1) Av innhold lærte jeg at stereotypier er sterkt overdrevne trekk med folk i forskjelligrupper. Jeg lærte også at det er mange andre generasjons innvandrere som ikke blir behandlet som franskmenn selv om de er født der og føler seg hundre prosent franske selv. Jeg lærte også at kultur kan være så mangt for forskjellige personer.

2) Med tanke på struktur på tekster har jeg lært at man skal bygge opp teksten som man ville gjort det på engelsk eller norsk. Hvert avsnitt skal bygge på et tema innenfor teksten.

3)Språk i tekster har jeg lært hvordan man bruker passe compose, imparfait og futur simple. jeg har også lært at når man snakker om for  eksempel kultur skal man ha bestemt artikkel foran ordene man lister opp eller bruker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar